W JAKI SPOSÓB ANULOWAĆ MISIĘCZNĄ SUBSKRYPCJE (ABONAMENT)?

  1. W każdym momencie możesz anulować Zamówienie Abonamentowe (subskrypcję). Subskrypcja może być anulowana przed pobraniem opłaty za kolejną edycję boxa jednak nie później niż do 10-tego dnia miesiąca kalendarzowego zanim pobierzemy opłatę za kolejny miesiąc. Jeśli anulujesz subskrypcję do 10-tego dnia miesiąca, ostatnim pudełkiem będzie box z bieżącego miesiąca. Jeśli nie anulujesz do 10-tego dnia miesiąca, nadal otrzymasz pudełko na następny miesiąc. Anulowanie subskrypcji przed 10-tym dniem danego miesiąca gwarantuje pewność, że nie otrzymasz pudełka na następny miesiąc i nie zostanie pobrana z Twojej karty kolejna opłata.
  2. Subskrypcję możesz anulować w panelu klienta, jeśli pojawią się jakiekolwiek trudności prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@perfectfishing.pl lub pod nr telefonu podanym na stronie.
  3. W przypadku anulowania Zamówienia Abonamentowego nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów, chyba że nie zdążysz tego zrobić przed wysłaniem kolejnego boxa zgodnie z zasadami określonymi powyżej.

CZY MOŻNA ODDAĆ PREFECT FISHING BOX?

Jeżeli zdecydujesz się na odstąpienie od umowy, to możesz zwrócić nienaruszony box, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformujesz nas o odstąpieniu od umowy. Musisz odesłać box przed upływem 14-dniowego terminu na adres: PERFECT FISHING SP. Z O.O. Ul. Kuznocin 1, 96-500 Sochaczew. Jeżeli dołączysz do niego numer zamówienia, będzie nam łatwiej je zidentyfikować.

 

Shopping Cart